Ben je ontevreden over de samenwerking met De Luifel? Dan kan je dit bespreken met je ondersteuner, iemand van de dienst of de directie van de voorziening. Samen zoeken we een antwoord op je vraag om tot een snelle oplossing te komen.Wanneer je na dit gesprek niet direct een oplossing hebt gevonden dan kun je een klacht indienen. Stap 1: je klacht noteren in een klachtenbrief en opsturen naar de dienst. (zie bijlage onderaan)Het adres van onze dienst is:vzw De Luifel, dienst begeleid wonenAan Rita RigoleTramstraat 428700 TieltJe klacht wordt binnen de 30 dagen besproken. Je krijgt een antwoordbrief terug.Stap 2: ben je niet tevreden met je antwoord? Dan kun je een brief versturen naar de klachtencommissie. (zie bijlage onderaan)De klachtencommissie bestaat uit een vertegenwoordiger van de dienst en de vertegenwoordiger van het collectief overleg. Zij zullen binnen de 30 dagen je brief beantwoorden.Stap 3: ben je niet tevreden met het antwoord van de klachtencommissie?Dan kun je je klachtenbrief versturen naar de klachtendienst van het VAPH. Je kan hiervoor de brief met het logo VAPH gebruiken (zie bijlage onderaan).Het adres is:VAPHAan de leidend ambtenaarSterrenkundelaan 301030 Brussel